This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Valutazione discussione:
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RSS - Possiamo difenderci dagli attacchi dei veicoli?
Possiamo difenderci dagli attacchi dei veicoli?

Gli attacchi con veicoli continuano a seminare morte e paura. Città come Barcellona, Parigi, Londra, Berlino, Stoccolma e Nizza nel mirino di tir e camion ma anche di van, furgoncini e semplici...

http://www.autoblog.it/post/884935/attac...-cosa-fare
Thanks given by:
Thanks given by:
non dobbiamo difenderci dai veicoli, loro sono solo strumenti.
É dai malati mentali che li guidano che bisogna difendersi. E se qualcuno si offende se affianco il concetto di "mussulmano integralista" al concetto di "malattia mentale", pazienza.
D'altronde potrebbe esserci un lucido piano, accuratamente preparato da terzi, dietro a tutto ciò. Ma anche in quel caso, temo, ci siano seri problemi psicologici. E pure irrosolvibili.

Mi scuso con Lily se non ho colto il senso del suo messaggio di apertura.
rinato, proud to be a member of Hybrid Synergy Forum since Mar 2012.
Thanks given by:
Thanks given by: