This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Valutazione discussione:
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rx 450h hi-tech usata o Nx300 Icon nuova?
Io ho fatto il primo Nx, 15k km la settimana scorsa e ho pagato 248 euro, mi sembra assolutamente buono.
Thanks given by:
Cita messaggio
Thanks given by:
Bisognerebbe valutatre caso per caso. Per me la rx450h per quello che offre e' MOLTO meglio della NX... ma MOLTO.ovvio altri prezzi... ma non tornerei mai indietro anche perche' la nx me la danno quando ci sono itagliandi quindi la conosco.....
detto questo i tagliandi sono comuqnue assolutamente in linea (andate a farvi fare un tagliando audi...)
ciao

Nota di Moderazione.
Si prega di usare le MAIUSCOLE  all'inizio di ogni frase.
Grazie.
Ora: Lexus RX 450h F-sport MY2016
Prima: Lexus IS 220d MY2008
Thanks given by:
Cita messaggio
Thanks given by: