This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Valutazione discussione:
  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Insight V2 Tagliando Bologna e dintorni
Buongiorno,
con la mia Honda Insight sono alle porte dei 75000 km e alle porte anche di un nuovo tagliando.
Questo è il terzo tagliando da quando ho acquistato la macchina (usata), gli altri due li ho fatti alla Honda a Bologna (Automotiv Group) e nonostante mi sia trovato bene ho speso sempre abbastanza, per questo tagliando volevo quindi guardarmi intorno per vedere se riuscivo a risparmiare qualcosina (anche perchè oltre al tagliando standard al 100% dovro sostituire le pastiglie dei freni).

Conoscete buone officine "generiche" a Bologna e dintorni? La cosa che più mi spaventa in realtà è dare la macchina in mano a chi non ha mai messo mano ad una ibrida (anche se magari la parte ibrida non la deve proprio toccare).

Grazie.
Buona giornata.

Marco.
thegamer, proud to be a member of Hybrid Synergy Forum since Aug 2012.
Thanks given by:
Cita messaggio
Thanks given by: